سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود نرم افزار قفل شکن دی وی دی ها - SlySoft AnyDVD & AnyDVD H

 
| دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC |
 
در این پست برای شما بازی WRC FIA World Rally Championship 4 را آماده دانلود کرده ایم. این بازی در سبک Racing توسط شرکت Black Bean Games عرضه شده است. در این بازی شما مسابقات رالی جهانی که هر ساله برگرار می شود را بازی میکنید و در آن شما 13 مسابقه که هر کدام در کشورهای مختلفی برگزار می شود را بازی خواهید کرد. در هر بازی به شرکت کنندگان و سازندگان بر طبق امتیاز بندی فیا امتیازاتی داده می شود.  بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای 1600سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید. در بخش زمانی بازی 4 WRC: FIA World Rally Championship شما باید به فکر زدن رکورد در کوتاه ترین زمان باشید, بازی از آنجایی جذاب میشود که شما رکورد خود را در تابلوهیا جهانی ثبت میکند و با قهرمانان آنلاین مسابقه میدهید. بازی از موتور گرافیکی بسیار خوبی بهره میبرد طوری که تمامی عوامل بصورت واقعی به تصویر کشیده شده اند  همچنین شرکت بلک بین گیم پلی را طوری پایه گذاری کرده که گیمر احساس رانندگی در جاده های بیابانی و جنگلی به وی دست دهد تا بتوانید خود را در اوج سرعت جای راننده اصلی قرار دهد.

دانلود آپدیت های ویندوز به صورت آفلاین با WSUS Offline Update 8.

یکی از بهترین نرم افزار های رایت سی دی، دی وی دی، دیسک های Blu-ray ، HD DVD  ، و شکستن بسیار آسان قفل آنهاست همچنین این نسخه قابل نصب بر روی ویندوز ویستا می باشد. همچنین شما می توانید از دی وی دی هائی که در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن کپی برداری کنید. AnyDVD به مانند یک درایور در پشت صحنه کامپیوتر  در حال اجراست و بصورت اتوماتیک DVD های شما رو بدون قفل کرده و به شما اجازه دیدن و یا رایت کردن اونها را می دهد. با گذاشتن DVD  های (CSS (Content Scrambling System و Region Code Protected ) RPC ) در درایو DVD ، برنامه در کمتر از چند ثانیه ، کد اونو باز کرده و شما میتونین براحتی و بدون توجه به سیستم کد گذاری منطقه ای و قفل DVD ، اونو پخش کرده و یا ازش کپی بگیرید.

تبدیل عکس های دیجیتالی به عکس های هنری با FotoSketcher 2.6

همانگونه که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری ، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد . مایکروسافت که به دلیل در اختیار داشتن سیستم عامل های قدرتمندش با نام ویندوز به این جایگاه رسیده است ، اصلی ترین برنامه ی نصب شده بر روی یک کامپیوتر می باشد که اهمیت به روز بودن آن از هر نرم افزار  دیگر مهم تر است . اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در ایران نظیر استفاده از کپی های غیرمجاز ویندوز و یا سرعت اینترنت بسیار پایین ، امکان نصب و آپدیت ویندوز آنگونه که باید و شاید وجود ندارد . اما نیازی به نگرانی نیست چرا که همانند گذشته تیم پاتوق یو با بررسی مشکلات کاربران ، راه های چاره را پیدا نموده است و کلید حل این مشکل در دستان نرم افزار WSUS Offline Update  می باشد . کار نرم افزار نامبرده بدین گونه است که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت ، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها ، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید . قابلیت دانلود  آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید .

جستجو و یافتن کلیپ صوتی و تصویری موردنظر از اینترنت توسط Ashampo

FotoSketcher نرم افزاری است کاملا رایگان که شما را قادر می سازد تا عکس های دیجیتالی خود را به عکس های هنری تبدیل کنید. اگر می خواهید منظره یا عکسی را برای زیبا سازی خانه خود انتخاب و چاپ کنید ، این برنامه به شما کمک می کند تا زیباترین تصویر هنری را از عکس های خود به وجود آورید ، به طوری که کاملا طبیعی و زنده به نظر برسد . این برنامه طوری طراحی شده است که تمامی نیازهای کاربر را به خوبی رفع می کند و در کمترین زمان ممکن ، در عرض چند ثانیه به خلق تصاویر هنری بپردازد. همچنین شما می توانید به طراحی و ساخت انواع کارت های تبریک جهت تولد ، هدیه و ... بپردازید. ابزارهای دیگری نظیر مداد ، طراحی با مداد ، نقاشی ، تنظیم کنتراست ، ترمیم ، نور پردازی ، اشباع رنگ و ... در برنامه موجود است.

ساخت شجره نامه با نرم افزار SpanSoft TreeDraw v4.1.2

اگر شما یکی از طرفداران کلیپ های سایت های اینترنتی هستید نرم افزار Ashampoo ClipFinder HD به کمک شما خواهد آمد تا کلیپ های تعداد زیادی سایت را در کنار هم در یک نرم افزار داشته یاشید که نمایش و دانلود آنها را بسیار آسان می کند. از جمله سایت های پشتیبانی شده در این نرم افزار YouTube,VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video, sevenload, Dailymotion می باشند. تنها یا یک جستجوی کوچک تمامی ویدئو کلیپ های مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و یک پنل جستجو و نام سایت ها که در زیر آن لیست شده در نرم افزار گنجانده شده است .سرعت جستجوی این نرم افزار بسیار بالاست و تنها چند ثانیه برای جستجو در چندین سایت زمان خواهد برد. بعد از پیدا کردن کلیپ با راست کلیک کردن می توانید کلیپ را دانلود نمایید متاسفانه گزینه ای به عنوان دانلود چند تایی در نرم افزار وجود ندارد از قابلیت های دیگر این نرم افزار مدیریت کلیپ های شما در دسته بندی های مختلف می باشد.